reklama

Rozdiel

Zamýšľal som sa nad tým už dávnejšie, ale až dnes som sa o tom rozhodol napísať. Možno aj preto, že konečne mám trochu voľného času a dnešný(6.8.2009) výtlačok denníka SME ma k tomu nakopol. Tak kde je vlastne rozdiel? Úprimne povedané neviem, ale určite to budú vedieť vydavatelia SME a hlavne "Shooty".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Ak sa predseda SNS Ján Slota vyjadrí vulgárne sú toho plné noviny. Všetky vulgarizmy sú vybodkované a je napísané len prvé a niekdedy posledné písmeno vulgarizmu. Ak ten istý vulgarizmus použije "Shooty" vo svojej karikatúre je to napísané normálne. Nevybodkované.

Kde je teda rozdiel? Ak sa slušne nevie vyjadriť Ján Slota tak to je škandál, je to odcudzenia hodné, kazí to mládež, svedčí to o jeho úrovni a ......... Ak sa neslušne vyjadrí "Shooty" vo svojej karikatúre je to umenie, je to satira, je to v poriadku, nemá to zlý vplyv na mládež alebo ako tomu mám rozumieť?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O vulgárnych výrokoch Jána Slotu informujú tie isté noviny vybodkovane a pobúrené na prvej strane a na poslednej uverejňujú karikatúru "Shootyho" možno v ten istý deň s rovnakými vulgarizmami nevybodkovane a tým, že to uverejnia môžme povedať, že to aj schvaľujú. No a tak sa pýtam:"Kde je rozdiel?" Ja osobne som si myslel, že kupujem seriózne noviny, no teraz mi to pripadá, že kupujem noviny, ktoré informujú skreslene podľa toho kto je v akej strane a aký má názor. Ak je niekto v SNS je zlý. Ak je niekto člen HZDS je zlý. Ak je niekto v strane Smer je zlý.Ak má iný nároz ako denník je zlý. Ak je karikaturista, ktorý robí karikatúry pre denník je dobrý. Ak má rovnaký názor ako denník je dobrý.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslel som si, že média majú informovať o spoločenskom dianí korektne a nezaujato. Samozrejme, chápem, že denník SME je pravicový denník a tak nebude schvaľovať neefektívne ľavicové "reformy". Chápem, že sa k ním vyjadrí nesúhlasne a odsúdivo, ale nechápem ak sa vyjadruje o tých istých výrokoch dvoch ľudí, podľa mňa, na základe možno straníckej príslušnosti. Veď ak nedávno vynadal premiér istému reportérovi SME do idiota tak toho boli plné noviny. Sám reportér sa vyjadril aké to je od premiéra úbohé a ako to svedčí o jeho moralnej výške, alebo niečo v tom zmysle. Ja súhlasím, ale myslím si, že ak sa denníku nepáči, že sa tak vyjadruje niekto o jeho reportérovi tak by nemal uverejňovať karikatúry s podobným kontextom a navyše vulgarizmami nevybodkovane. Tiež môžem povedať, že to svedčí o morálnej výške denníka, jeho vedenia a samotného karikaturistu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS: Týmto článkom som nechcel uraziť vedenie, redaktorov ani samotného karikaturistu denníka SME. Chcel som len poukázať na myslím si priam až farizejstvo, ktoré bolo badať v tomto denníku. Verím, že v budúcnosti to už nebude v tomto denníku badať.

Michal Čop

Michal Čop

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Mišo zo Sniny. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu